Vývoj mobilních aplikací pro Android a iOS
Vývoj mobilních aplikací máme v malíčku. Vyvíjíme mobilní aplikace pro Android a iOS. Při vývoji aplikací používáme komponenty určené pro danou platformu, proto aplikace mohou využívat všechny zdroje, které telefon a mobilní operační systém nabízí (GPS, Bluetooth, fotoaparát, kamera a další). Naše aplikace se mohou připojit ke všem informačním systémům. Díky tomu můžeme vytvářet mobilní aplikace, které rozšíří vaše podnikové systémy nebo aplikace čistě pro zábavu vás a vašich klientů.
Výhody mobilních aplikací
Výhodou mobilních zařízení je jednoznačně jejich přenositelnost. Většina zákazníků je nosí vždy u sebe, a proto je zde efekt reklamy dlouhodobější než například statické zobrazení v tisku nebo na billboardu. Nedávno publikovaná studie (Always Conncted, an IDC Research Report) prokazuje, že 79% lidí využívá mobilní telefon 22 hodin denně.
Ta samá studie pak také poukazuje na zajímavý fakt, že 4 z 5 uživatelů těchto zařízení kontrolují svou nejpoužívanější mobilní aplikaci jako první věc po probuzení. S tímto faktem dokážeme velice dobře pracovat, tato skutečnost představuje zatím nevyčerpaný reklamní potenciál na mobilech.
Je tvorba nativní mobilní aplikace nutná?
Klienti nás často dotazují s požadavkem na nativní mobilní aplikaci, ale tyto požadavky je někdy vhodnější vyřešit pomocí webových stránek upravených pro mobilní zařízení nebo jednoduchého WebView. Webové stránky pro mobilní zařízení jsou levnější a jednodušší na správu, protože je možné vytvořit jen jednu verzi pro všechny platformy. Pokud si nejste jistí jakou variantu zvolit, kontaktujte nás, rádi vám poradíme. Tvorba mobilních aplikací je s námi profesionální a rychlá.
Propagace mobilních aplikací
O mobilní aplikaci je nutné se postarat i po jejím vydání, aby nezapadla mezi milióny dalších. My Vám doporučíme efektní způsob, jak aplikaci efektivně dostat mezi lidi a neutratit u toho nesmyslné peníze. Cest, které je možné využit při propagaci mobilní aplikace je mnoho a jejich výběr záleží na povaze mobilní aplikace a cílové skupině. Někdy je dostačující app store optimalizace, jindy je účinnější placená reklama, využití sociálních sítí, blog, e-mailing nebo něco jiného.